Hei Yrittäjä!

Minimani tarjoaa yrityksille maksuvaihtoehtona verkkokaupassa Svean yrityslaskua.

Svean yrityslaskuun on kytketty osto-oikeusrekisteri, jonka avulla organisaatiot voivat merkitä haluamilleen henkilöille osto-oikeuksia, eli oikeuden ostaa yrityslaskulla organisaation puolesta ilman virallista nimenkirjoitusoikeutta.

Osto-oikeus tarkistetaan automaattisesti jokaisen ostotapahtuman yhteydessä. Jos organisaatiossa ostoksia tekevät muutkin kuin nimenkirjoitusoikeudelliset henkilöt, kannattaa ottaa käyttöön Svean osto-oikeusrekisteri. Ostosten tekeminen on sujuvaa ja turvallista.

MIksi valita Svea yrityslasku?

* Mahdollistaa turvallisen ostosten tekemisen silloinkin, kun tilaus toimitetaan muualle kuin yrityksen viralliseen osoitteeseen
* Vähentää väärinkäyttömahdollisuuksia
* Tekee ostamisesta sujuvaa ja turvallista kauppiaalle ja ostavalle yritykselle

Näin helppoa ostaminen yrityslaskulla on!

1) Valitse Minimanin verkkokaupassa maksutavaksi Svea yrityslasku

2) Verkkokauppamme ohjaa sinut tunnistautumaan vahvasti

3) Svea tarkistaa osto-oikeusrekisteristä, että ostajalla on osto-oikeus ja ostos viedään loppuun. (Mikäli osto-oikeutta tai nimenkirjoitusoikeutta ei löydy svean rekisteristä, ostos ei mene läpi.)

Useampi ostaja yrityksessä - toimi näin!

1) Yrityksen nimenkirjoitusoikeudellinen henkilö kirjautuu osto-oikeusrekisteriin vahvalla tunnistautumisella

2) Listauksessa näkyvät kaikki yritykset, joihin käyttäjällä on hallintaoikeuksia. Valitsemalla yrityksen nimenkirjoittaja etenee palvelun käyttöönottoon.

3) Jo kirjautuneen pääkäyttäjän tiedot on esitäytetty lomakkeeseen.

4) Palvelun käyttöehdot allekirjoitetaan sähköisesti.

5) Käyttöönoton jälkeen yritys ja pääkäyttäjä ovat palvelussa aktiivisena, ja pääkäyttäjä voi alkaa lisäämään yritykselle uusia pääkäyttäjiä sekä ostajia osto-oikeusrekisteriin.

 

Lisätietoa: Yrityslasku | Osto-oikeusrekisteri | Svea

Ota käyttöön osto-oikeusrekisteri täältä: Svea Osto-oikeusrekisteri